| Petit jeu : devinez ce que c'est ? | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Phil B
| Sujet: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Mar 6 Jan - 13:11 | |
| Réponse dans quelques jours...si vous n'avez pas trouvé avant! Phil | |
|
| |
Fabody
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Mar 6 Jan - 16:53 | |
| Qu'est ce qu'on gagne?
C'est la trace lumineuse du mouvement d'une pagaie.
Quel beau sport tout de même !
fabody | |
|
| |
Phil B
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Mar 6 Jan - 20:46 | |
| Déjà ! Tu es très(trop) forte Fabienne! Effectivement, il s'agit d'oeuvres de Stephen Orlando, photographe de l'Ontario, qui a utilisé des LED fixées aux pagaies et un temps long d'exposition. Fallait y penser! Génial! Allez voir son site : c'est ... magnifique !http://www.motionexposure.com/Galleries/Kayak/
| |
|
| |
Northseakayak
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Ven 9 Jan - 10:29 | |
| | |
|
| |
Phil B
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Ven 9 Jan - 14:10 | |
| Heel mooi werk Dimitri : proficiaat! Het is zo vreemd dat ik dit bericht slechts 1 dag voor uw project gepost heb ! Intuïtie ? Telepathie ? Waar heb je de lichtbuizen gekocht ? | |
|
| |
Northseakayak
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Ven 9 Jan - 15:32 | |
| Er werden twee lichtbuizen gemaakt zoals vermeld in het verslag dat ik postte in de rubriek "tochten". Heb ik zelf niet gemaakt, dat deden twee van de fotografen. De LED's komen gewoon van de Aldi, de rest was knutselwerk. En inderdaad, 't is gelijk telepathie!!! :-) | |
|
| |
Codie
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Mar 15 Sep - 11:30 | |
| Ce "topic" m'avait échappé : il mérite de "remonter". Chouette idée de toi et ton équipe Dimitri ! Quelles images superbes et surprenantes ! Comme toujours avec Dimitri : un excellent montage. On ne penserait pas que les gestes du kayak soient à ce point élégants. Merci ! De quoi trouver une belle photo pour ton futur calendrier Serge... (si tu réédites l'expérience... avec une firme qui agit avec plus de célérité que Printerpix) | |
|
| |
Northseakayak
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Sam 19 Sep - 11:22 | |
| Merci Fabienne pour les compliments! Het was een prachtige ervaring om hieraan te mogen mee werken. Een ganse equippe van fotografen in opleiding onder leiding van enkele pro's deden het werk vanop de kade. Ik heb uiteraard nog de foto's hiervan. Als er interesse is deze in de kalender te stoppen, geef gerust een seintje! Nu en dan bekijk ik zelf nog de video eens, gewoon omdat het zo speciaal is. En ik heb nog contact met een paar fotografen die toen aanwezig waren.
Veel groeten van ons,
Dimitri & Sylvie | |
|
| |
Serge Admin
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Mar 22 Sep - 17:38 | |
| Dimitri, Ik zou graag een van deze beelden voor de kalender gebruiken (voor januari natuurlijk! ) . Misschien een patchwork maken met 1 of 2 meer 'esthetische' foto's zoals degene hierboven samen met 1 of 2 foto's van U en de ploeg van fotografen waar men de productie process kan zien? Het is voor mij een beetje moeizaam om statische beelden uit uw Youtube video uit te trekken. Heb jij afzonderlijke foto's? | |
|
| |
Northseakayak
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Mar 22 Sep - 23:48 | |
| Geen probleem Serge, ik kijk het na van zodra ik de tijd heb. Mag ik een emailadres? Ik heb de afzonderlijke foto's maar van de "making of" zijn er geen foto's, alleen videobeelden. Gezien de duisternis zijn deze niet zo scherp. Groeten, Dimitri | |
|
| |
Serge Admin
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Mer 23 Sep - 11:39 | |
| | |
|
| |
Northseakayak
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Ven 25 Sep - 15:39 | |
| Heb je mijn mailtje met de beste foto's goed ontvangen Serge?
Groeten,
Dimitri | |
|
| |
Serge Admin
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? Ven 25 Sep - 23:44 | |
| Ja Dimitri, ik heb hem wel ontvangen. Ik zal asap een montage maken. Je hoort ervan binnenkort. Bedankt. | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Petit jeu : devinez ce que c'est ? | |
| |
|
| |
| Petit jeu : devinez ce que c'est ? | |
|