KAYAK-NORD
Connectez-vous au forum
Si vous n'avez pas encore de nom d'utilisateur et de mot de passe, enregistrez-vous

KAYAK-NORD

Forum du réseau de kayakistes randonneurs Kayak-Nord

AccueilConnexionS'enregistrer

Welkom aan onze neederlandstalige vrienden! Aarzel niet in uw eigen taal in het forum te posten!

Si vous voulez annoncer une nouvelle sortie, n'oubliez pas d'y joindre une date dans le calendrier!

Partagez | 

Kayak type Fluid trouvé sur le Ring de Bxl !!!

AuteurMessage
Kris10

MessageSujet: Kayak type Fluid trouvé sur le Ring de Bxl !!!   Mar 15 Aoû - 21:58

Op 15 augustus werd op de ring rond Brussel een kayak gevonden!!
Het gaat om een bootje van het type FLUID.
Het is duidelijk eigendom van een lid van VKKF of FFC want de derogatie- driekleursticker van het kbkv/frbc zit erop. De vinder heeft zich de moeite getroost om kbkv te googelen en kwam op die manier bij mijn nummer terecht en belde me meteen.
Is het bootje jouw eigendom, dan kan je de vinder contacteren op het nummer 02/582.69.61
Via specificaties zoals kleur en eventuele karabijnhaken kan je aantonen dat het degelijk om jouw boot gaat.
Deze persoon is Franstalig maar trekt meer dan behoorlijk zijn plan in het Nederlands .
Hopelijk komt het bootje terug bij de eigenaar terecht en laat ons alvast blij zijn dat een kajak niet de oorzaak werd van een verkeersongeval! (waarvoor dank aan de vinder)
Herman Struyf
Revenir en haut Aller en bas
Serge
Admin

MessageSujet: Re: Kayak type Fluid trouvé sur le Ring de Bxl !!!   Dim 20 Aoû - 23:38

Eind van het verhaaltje:

Herman Struyf a écrit:
na vijf minuten hadden we de eigenaar al gevonden vandaar dat verdere mailing overbodig was. Herman
Kris10

MessageSujet: Re: Kayak type Fluid trouvé sur le Ring de Bxl !!!   Lun 21 Aoû - 13:19

Merci pour le 'up-date', Serge !

C'est 'mis-à-jour' en français?
Serge
Admin

MessageSujet: Re: Kayak type Fluid trouvé sur le Ring de Bxl !!!   Lun 21 Aoû - 16:29

la mise à jour de l'histoire
J'ai mis l'histoire à jour
L'histoire a été mise à jour
L'histoire que j'ai mise à jour

Basketball Razz

C'était le quart d'heure du petit Grevisse...tongue Vive le Français! Rolling Eyes
Kris10

MessageSujet: Re: Kayak type Fluid trouvé sur le Ring de Bxl !!!   Jeu 31 Aoû - 9:46

Dag Serge, vermits dit bericht én de conversatie ondertussen 'gepérimeerd' is, hoe verwijder ik ze ? Of doe jij dat even in mijn plaats aub !
mvg en tot een volgende tocht !
Serge
Admin

MessageSujet: Re: Kayak type Fluid trouvé sur le Ring de Bxl !!!   Jeu 31 Aoû - 10:55

Dag Kris10,
waarom wil je een conversatie verwijderen?
'Geperimeerde' onderwerpen krijgen gewoon geen nieuwe antwoorden meer en verdwijnen relatief snel van het rechter-paneel 'derniers sujets'. En dat is alles. De conversatie blijft in het 'historiek' van het forum. Waarom niet?  Very Happy

Nu als je een bericht wilt verwijderen drukt je maar op de 'DEL' knop.  Very Happy (Op voorwaarde dat je de auteur van het bericht bent)
Als het de eerste bericht van een conversatie is verwijdert je de ganse conversatie (denk ik)
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Kayak type Fluid trouvé sur le Ring de Bxl !!!   

Kayak type Fluid trouvé sur le Ring de Bxl !!!
Page 1 sur 1